reklama

Bez neho nie som ani ja

Som veľmi komplikovaný človek a mám hroznú povahu. Veľmi sa mu čudujem, že má so mnou tak veľa trpezlivosti, a že to ešte stále nevzdal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (98)
Obrázok blogu

Veď som mu už toľko nasľubovala a máločo z toho dodržala. Ani si neviete predstaviť, ako sa pred ním hanbím. Už sa cítim aj trápne. Sklamem ho, a predsa mi pomôže. Je tá najúžasnejšia osoba, akú poznám. Môj najlepší priateľ, ten, ktorý ma pozná lepšie, než ja sama. Vždy ma vypočuje, ani raz sa mi nestalo, aby ma odmietol, či nemal na mňa čas. Nikdy sa nestalo, že nedodržal sľub alebo mi klamal. Je jednoducho dokonalý. Miluje ma presne takú, aká som a neustále mi opakuje ako veľmi sa mu páčim.

Dáva svetlo mojim očiam a hladí ma vôňou kvetov. Šepká mi vo vetre a rozosmieva pri šteklení lúčmi slnka. Objíme ma, keď mi je smutno, zotrie slzu, keď trpím, pofúka ranu, keď spadnem a vyčarí úsmev na tvári, keď sa trápim. Dokonca povedal, že radšej by bol každý deň bičovaný, než by ma mal vidieť trápiť sa. Asi pre neho znamenám veľa. Navyše vzal moje dlžoby a problémy na svoje plecia, aby ich niesol miesto mňa. Nezaslúžim si ho, no aj tak stojí pri mne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Miluje ma, hoci ja nie som ani zďaleka takým úžasným a dokonalým priateľom ako on. Dal mi všetko čo mám a stále dáva viac. Som sebecká, lebo moja pohodlnosť mi bráni vyrovnať sa mu.

Vďačím mu za veľa. Veď keby nebolo jeho, tak nie som ani ja.

Môj BOH.

Petra Kurucová

Petra Kurucová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Peťa a som presne taká, aká som. Priama, ale citlivá. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu